Translate

środa, 16 lipca 2014

Spiralki, tapery, plugi, tunele

Witajcie!

Mój pierwszy wpis na blogu będzie dotyczył piercingu uszu, a dokładniej tuneli, plugów, spiralek i taperów.
Nie wiecie co to? Już wyjaśniam!
Nim nasze ucho będzie zdobił tunel lub plug musimy rozepchnąć dziurkę. :)
Do tego służą spiralki i tapery.
Spiralka, jak sama nazwa wskazuje jest zakręcona. 
Taper przypomina sopel lodu.
Ja osobiście preferuję spiralki, gdyż łatwo umieszcza się je w uchu i według mnie wyglądają uroczo!
Macie tutaj porównanie i zdecydujcie sami, który rozpychacz wygląda lepiej. :)

                                                                          Spiralka:
                                           
 

                               

Taper:




Ja całkiem niedawno rozpoczęłam rozpychanie uszu. Narazie mam w uchu spiralkę o grubości 3 mm. Wygląda to tak:





Całkiem niedawno, siedząc sobie na Facebook'u zauważyłam konkurs na stronie Insplug. (Insplug jest to jeden z najbardziej znanych w Polsce sklepów z plugami i tunelami. Osobiście bardzo go polecam! Strona internetowa: KLIK. Strona na Facebook'u: KLIK) Pomyślałam: "czemu nie?" i wzięłam udział. Konkurs polegał na tym, że wybierało się 2 pary plugów z nowej kolekcji i pisało, dlaczego akurat te plugi najbardziej nam się podobają. Wybrałam urocze ze sfinksem oraz sową. Byłam bardzo podekscytowana w dzień wyników... Aż w końcu nadeszła ta chwila... Czytam post, w którym napisano kto zwyciężył... I co się okazało? Wygrałam! Byłam bardzo szczęśliwa! Plugi powinny przyjść do końca tygodnia, więc gdy tylko je rozpakuję to wstawię zdjęcia na bloga. :)

Jeśli chcecie rozpocząć rozpychanie uszu polecam przeczytać najpierw to
A może już rozpychacie uszy? :)

Piszcie w komentarzach czy bardziej podobają Wam się tapery czy spiralki. :)
Miłego wieczoru! :)

29 komentarzy:

  1. Ale fajny. Też właśnie się zastanawiam nad takim ;)

    http://craaazygiiirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Czekam na więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się osobiście nie podoba. Ale jak ktoś lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne *.* A z tego bd tunele ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega sceptycznie do tego nastawiona, ale nie mam nic przeciwko ;)

    Pozdrowionka, Siostra Polka :)
    ps.u mnie nowy post o ideale mężczyzny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje odwagi, ja bym sie nie odważyła zrobić tunel... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis <3
    Cudownie wyglądają takie spiralki <3
    Powodzenia w blogowaniu ;*

    http://carpediem352.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mrr <3 Spiralka i taper Mi się podobają. Ale moja mama mi nie wierzy i mówi że te spiralki to dwie czesci jedno się wkłada jak normalny kolczyk a druga część to zatyczka xD :D. Super wpisik <3 :)
    Pozdrawiam Ja ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny wpis ;) + obserwacja ;)

    http://feather92.blogspot.com/
    http://instagram.com/agusia92a
    https://www.facebook.com/pages/Feather/584129358351626?ref_type=bookmark

    OdpowiedzUsuń
  10. Slixznie to wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Blog! :) Nie lubię tego typu rzeczy ale spiralki są fajne.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spiralki mi się najbardziej podobały : ) ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie same spiralki xD Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi niestety wgl się to nie podoba ;/ Ale to tylko moja opinia :)
    http://marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne kolczyki :) I Świetny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  16. mam bardzo podobne kolczyki! powodzenia w blogowaniu ;)
    www.miqusiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej! Świetny tekst na pewno będę wracał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile już rozpychasz uszy? Ile chcesz mieć mm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpycham około 2 tygodnie, moje wymarzone to 18 mm, ale rodzice się nie zgadzają. XDD

      Usuń
    2. haha rozpychasz w cale nie mam skojarzeń xd

      Usuń
  19. Jesteś taka ładna a robisz z siebie paszczura przez te uszy XD ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest rzecz gustu. Najważniejsze jest to, że mi się podoba i dobrze się z tym czuję. c:

      Usuń
  20. Fajny i pomysłowy wpis :D
    Spiralki są fajne, ale plugi mi się źle kojarzą xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama mam tunele i powiem Ci, że to naprawdę fajna rzecz. Oczywiście, znajdą się takie osoby, które to skomentują, ale po prostu się nimi nie przejmuj. Twoje uszy i możesz z nimi robić co chcesz.
    Ja sama rozpychałam uszy taśmą PTFE. To jest zdecydowanie najlepszy i najtańszy sposób rozpychania. Polecam filmik Red Lipstick Monster, w którym na pewno znajdziesz rady, co do rozpychania jak i wybierania ozdób: https://www.youtube.com/watch?v=fnNUgWJh5U0
    Pozdrawiam, CM. C:

    cichamelancholia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przejmowałam się opinią innych, bo według mnie wygląda to ładnie i chyba o to w tym chodzi, prawda? Żeby podobało się to mi. Ja osobiście korzystam z usług inspluga, gdyż jest to sprawdzony sklep, przeze mnie, moich znajomych i po prostu mam zaufanie. Nie dość, że plugi i tunele wykonane są z organicznych materiałów, które w żaden sposób nie podrażniają ucha, to i cena nie jest wygórowana. :)

      Usuń
  22. Genialne kolczyki na tych fotach!!! Wowww super masz bloga, & ogólnie tematykę postów masz genialną!! Super kreatywna z ciebie dziewczyna ;-)

    wbijajcie!--->

    Miichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 36 yrs old Graphic Designer Bar Prawle, hailing from Frontier enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Cryptography. Took a trip to Greater Accra and drives a Sable. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń