Translate

czwartek, 17 lipca 2014

Kosmetyki do oczu z FM Group

Witajcie!


W dzisiejszej notce chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat dwóch produktów firmy FM Group, a mianowicie tuszu do rzęs oraz eyeliner'a. :)
Tusz zamówiłam po raz drugi, a eyeliner pierwszy.

Tusz jest według mnie bardzo dobry. Ma dużą szczoteczkę, co optycznie wydłuża i pogrubia rzęsy. Nie rozmazuje się, nie pozostawia grudek, jednak niestety trochę skleja rzęsy. Cena również nie jest wygórowana. Uważam więc, że tusz opłaca się kupić. ;)

Macie tutaj zdjęcie samego tuszu, szczoteczki oraz efektu pomalowanych nim rzęs. :)












Jeśli ktoś chciałby zamówić ten tusz, to gorąco polecam!
Chcesz zamówić? - KLIK


Następnym produktem, czyli eyelinerem byłam niestety rozczarowana.
Zamówiłam kolor Carbon Black, czyli typowy czarny.
Oczekiwałam żywego koloru, a niestety otrzymałam ledwo czarny, z lekko zielonym zabarwieniem.
Nie dość, że kolor jest nie taki, to i intensywność pozostawia wiele do życzenia...

Zdjęcie eyelinera oraz śladu, jaki zostawia. :) (Wiem, iż powinnam zrobić zdjęcie kresek zrobionych tym eyelinerem, jednak na zdjęciu jest on bardzo mało widoczny i stwierdziłam, iż jest to bezcelowe.)









Nie wiem, czy jakość tego eyelinera była taka tylko w moim produkcie, czy w innych również.
Jeśli jednak któraś z Was jest odważna i chce zaryzykować to może zamówić tutaj: KLIK



Co sądzicie o tym tuszu i eyelinerze? Może któraś z Was już z nich korzystała?
Czekam na Wasze opinie w komentarzach. :)
Miłego wieczoru! ;)

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie korzystalam ;) fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tych kosmetyków. ;)
    sweetloveyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Podoba Mi Się Tusz : * Czekam Na Kolejny Wpis ;)) ~ Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe ciekawe ale jedna rada, weź zrób coś z tymi napisami które pojawiają się dopiero po namierzeniu myszką trochę trzeba pomyśleć, żeby ci np dać komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten tusz :)
    http://marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam eyelinera teraz nie za bardzo wyszłam z prawy rysowania kresek i wg ;) Natomiast mam świra na punkcie tuszy do rzęs. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad tuszem, chociaż mam jeden-swój ulubiony.
    Zapraszam do mnie na nowy post! :)
    Miło mi będzie, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/07/good-time.html

    OdpowiedzUsuń
  9. no fajna sprawa, ale ja juz mam swoich ulubienców :)
    http://turqusowa.blogspot.com/2014/07/co-na-dzis-przygotowao-lalill.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa szczoteczka, jednak średnią ją widzę. Rozumiem, że zdjęcia robione telefonem, ale następnym razem lepiej rób je na podwórku i na tle kartki papieru :) Z jednym tłem widać cały kształt kosmetyku i w ogóle. Widzę, że zastosowałaś się do rad. Okienka obserwatora nadal brak, ale cóż... Jest lepiej!!!
    Buziaki, Karolina

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Sandrą + dobrze że widać już gdzie zostawić komentarz

      Usuń
  11. Jeżeli chodzi o tusz to trzeba nauczyć się nim malować, bo widzę zdjęcie Twoich rzęs a wiem jak wyglądają moje po nim...kwestia prawidłowej aplikacji ;)) a co do eyelinera...jeżeli piszesz, że jest zielonkawy to może coś z nim nie tam...ja też go mam...jedyny zarzut to tyle, że po kilku godzinach zaczyna się odbijać na górnej powiece a tak to bez zarzutów ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś dziwnie wygląda ten tusz. Nie jest na moje rzęsy.
    Ale ciekawe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już mam swój ulubiony, sprawdzony tusz ;)
    a ten wygląda średniawo, może to kwestia wprawy w malowaniu ;)


    Zapraszam do mnie, jesli Ci się spodoba - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło.
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, a ja jestem dystrybutorką firmy FM :D Polecam te kosmetyki :)

    Zapraszam do mnie! :) www.camesss.blogspot.com obserwujemy? ;) Jeśli jesteś chętna to odpisz u mnie w komentarzu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o tusz- jest on przeznaczony głównie dla osób o krótkich rzęsach, a ze względu, że ja mam długie, to nie wygląda to tak ładnie, jak u osób z krótkimi rzęsami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj nie chodzi o długość rzęs ;)) z początku szczoteczka nabiera za dużą ilość tuszu i trzeba po prostu się jej pozbyć ;)) inaczej będziesz miała posklejane rzęsy ;))

      Usuń
  16. niestety nie lubię tej marki:(
    a tusz ma już złą szczoteczkę jeśli chodzi o moje rzęsy:(
    Obserwuję:*

    http://victoria-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo.. ja chyba jednak nie bede z tej formy zamawiala, wolę pójść do rossmana i sobie kupić, czasem z avonu coś tam sobie zamawiam dostaję bo jestem konsultantką.

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wolę kupić sprawdzony tusz niż zamawiać przez jakieś firmy :)

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tusz wydaje się być ok, chociaż ja nie lubię takiej szczoteczki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny wpis :))
    Twój blog jest już bardzo popularny ! Gratki <3
    Czekam na następny wpis :))

    Pozdrawiam Ja ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja korzystałam ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wpis <3 Blog też jest fajny bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam, ale dobrze Wiedzieć ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama sie taptuje wiec bardzo fajny post! Przydatny <3 ;*

    wbijajcie!--->

    Miichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń